Ślub z Project Prezent.

Witam, wiem, że dookoła inspiracje świąteczne, ale ja chciałabym się z Wami dzisiaj podzielić karteczką ślubną ;) Jest to moja inspiracja dla http://projectprezent.com.pl/index.php Obiecuję - inspiracje świąteczne też będą. Ale ... karteczkę przygotowałam na bazie kraftowej 14-14cm ozdobiłam tekturkami ślubnymi oraz kwiatami, koronką i perłami. Brzegi tekturek wytuszowałam. Całość powstała z mojego ścinkowego pudła - mam je zawsze pod ręką i wycinam z tych papierów co się da - a można tu znaleźć mix papierów UHK, Galeria Papieru - listki oraz Paper Passion - reszta.

Moja karteczka:









Pozdrawiam, chanya13

 

Komentarze

  1. Ja także częściej zaglądam ostatnio do ścinkowego pudła... Czasami wtedy własnie przychodzą mi do głowy świetne pomysły... I Tobie też, jak widać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :) Wytuszowane tekturki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram