Koliberek.

Witam, pogoda u mnie paskudna, więc chciałabym poprawić i sobie i Wam humor kolorową, wiosenną karteczką. Powstała jako inspiracja dla: http://simplycreatetoo.blogspot.com/2015/03/challenge-82-anything-goes.html  na wyzwanie: cokolwiek. Zapraszam Was do wspólnej zabawy - czas do 10 kwietnia.

Hello, today is very nasty weather, so I want to show you very colourful and cheery, spring card :) This is my inspiration for: http://simplycreatetoo.blogspot.com/2015/03/challenge-82-anything-goes.html  I hope you join to our challenge. This time we have anythig goes challenge, ends 10 April 2015.

Moja kartka / my card:






Potargałam, potuszowałam, dodałam zapomnianą tekturkę z kolibrem, trochę kwiatów papierowych i tiulowych, uzupełniłam listkami. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Teared, used Distress Ink - tea dye, added chipboards with hummingbird, added some paper flowers, some tuille flowers and paper leaves. I hope you like it ;)

Wykrojniki / dies:
  • Magnolia - summer foliage - liście
  • Rosy Owl - sentence - moc życzeń
  • Memory Box - blushing flower branch - gałązka z kwiatkami

Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

Prześlij komentarz

instagram