Z magnolką.

Witam, dzisiaj moja premiera tutaj: http://chocolatecoffeecards.blogspot.com/2014/11/challenge-79-use-charm.html  Dostałam się do DT Chocolate, Coffee & Cards. Do polskich DT coś nie mam szczęścia - widocznie moje karteczki nie są wystarczająco dobre ;) Więc zapraszam Was na wyzwanie z CCC - należy w pracy użyć charma, temat cokolwiek.
Dawno nie było u mnie Tildek - więc nadrabiam te zaległości ;) Jeszcze nie wiem czy będzie to karteczka z okazji chrztu czy z okazji narodzin dziecka, czas pokaże.




Pozdrawiam, chanya13



Komentarze

  1. bardzo ładna Ci ta kartka wyszła :) szczególnie mi się podoba strefapasji

    OdpowiedzUsuń
  2. Such an adorable card Agneiszka! I love the sweet image and the lovely soft look of the card, so pretty. And your tiny feet charm is perfect! I love it! We are so happy to have you with us at CC&CC and look forward to seeing all your wonderful creations. You are a great addition to our team! Hugs, Joanne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram