Wednesday's Creative Inspirations - clean&simple DT.

Witam - dzisiaj zapraszam do zabawy pod tytułem clean&simple na blogu: http://cinspirations.blogspot.com/2014/06/challenge-271-clean-simple.html
Przyznam, że było to dla mnie nie lada wyzwanie, dla mnie, która uwielbia kolory i wszelkiego rodzaju dodatki ... a tu nagle prosto i czysto? Co prawda, i tak nie wiem czy nie przesadziłam z ilością ozdobników, ale kartki C&S zdecydowanie nie są w moim stylu ;)
Oto moja propozycja:




Macie tydzień na przygotowanie Waszej pracy :) Zapraszam :) A do wygrania te wspaniałe wykrojniki:



Powodzenia :)
Pozdrawiam, chanya13



Komentarze

  1. Piękna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegant card, love all the white !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna praca :) Prace typu clean nad simple są wbrew pozorom bardzo trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful white on white design!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, delikatna i elegancka karteczka - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najciężej zrobić najprostszą pracę - ja mam zawsze z tym problem. Ta wyszła ci pięknie i delikatnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram