Czerwona.

Witam, za oknem dzisiaj ponuro :( mróz jest, śniegu brak :( Na poprawę humoru ( głównie mojego - bo coś mi dzisiaj wyjątkowo źle jest i być może waszego ) karteczka w soczystych czerwieniach. Jeszcze nie zdecydowałam czy będzie walentynkowa czy może ślubna?
Oto ona:






Użyte wykrojniki:
  • Joy - 6002/0263 - gałązka z listkami
  • Cheery Lynn Designs - iwy strip - drobniutkie listki
  • Spellbinders - A2 filigree delight - ażurowa serwetka + owal
  • Memory Box - Frangia Bouquet - kwiatki
Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. Piękna ognista karteczka, idealna na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooh...I love this one, Agnieszka! It's absolutely gorgeous, and those red flowers are fabulous! :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci raz próbuję napisać, że kartka jest bardzo, ale to bardzo moja - cudna !!!
    Pogoda podobna, tylko u nas trochę przyprószyło śniegiem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty :-))) Sama robiłaś ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kartka i. Bardzo podobają mi sie Twoje kwiaty..cudne.. A jak humorek, lepiej.:))Gdybys chciala pogadac.....wiesz gdzie mnie szukac:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię rozstrzygnąć na jaką okazję, ale kartka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka - w moim ukochanym kolorze :)
    Cudne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka piękna :)
    a u mnie mróz i duuużo śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nadaje się idealnie na obie okazje, bardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna soczysta czerwień

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna :) U mnie też brak śniegu...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna - i moim ulubionym kolorze !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki a kwiaty są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciepła soczysta karteczka :) Prześliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie operujesz kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna i baaardzo energetyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful red and white card Agnieszka ;-)
    hugs, Steff

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, wymarzona kartka walentynkowa - urocza i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka,mam te papierki i nie mam opomysłu na ich wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram