Wiosennie :)

Witam, w końcu można poczuć wiosnę - słonko świeci, ptaszki śpiewają. Dziękuję Wam za wszystkie  komentarze pod poprzednią karteczką - cieszę się, że Wam się spodobała :) Dzisiaj mam taką:





Obrazek znalazłam w moim przepastnym pudle - czasami dobrze pozaglądać co się kryje na dnie ;) Dodatkowo róże potraktowałam brokatem.
Czy macie jakieś sposoby na trzymanie papieru 30-30 cm? na dodatek jak za bardzo nie macie na to miejsca? Jakoś nie potrafię tego ogarnąć :)
Zgłaszam ją na wyzwanie:
Użyte wykrojniki:
  •  Taylored expressions - twiggy branch - gałązka 
  • Cheery Lynn Design - Nautical Wheeler Doily- zielona serwetka
  • Cheery Lynn Design - Polynesian Sails Mini Doily DL237 - mała różowa serwetka pod listkami
  • Elizabeth Dies - Triple Leaf Set - listki
  • Nellie's multi frame MFD 048 - rameczka dookoła obrazka + pod napisem
Pozdrawiam, chanya13.


Komentarze

  1. Śliczna kartka, pięknie ozdobiona. Bardzo delikatna, ładne połączenie kolorow.ja papiery trzymam w pudle..po prostu. Póki co się mieszczę...:)
    Pozdrawiam ciepło:) i wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka - oj czasem w swoich szpargałach można znaleźć ciekawe rzeczy. Jeśli chodzi o przechowywanie papieru - to ja mam plastikowy kosz (taki składany) i tam mam wzdłuż poukładane teczki z papierem formatu A4 a w poprzek mieszczą mi się te 30x30
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, od razu widać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka wiosenna! Taka romantyczna i delikatna - szalenie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna! Fajny pomysl z tym brokatem.

    Ja trzymam papiery w pionie w 2 pudełkach z IKEI. Obawiam się tylko, że chyba już ich nie robią... Z tej serii: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10224325/#/50224272
    Bez pokrywki mieściły papiery 30x30 i były na tyle wąskie (chyba z 18 cm szerokości), że papiery sie nieprzewracają.

    OdpowiedzUsuń
  7. A widzisz :D chyba też muszę przetrzepać dno mojego pudła ze skarbami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh such an elegant card, beautiful details, and love the image !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jak w wiosennym ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka:)


    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka śliczny motylek :) Moje papiery trzymam w pudełkach w których przyszły- jakoś muszą się w tych pudełkach pizzach mieścić. Też nie mam pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosna i bardzo wiosenna karteczka. :)
    Papiery trzymam w pionie w głębokiej szufladzie. Wyśle jednak, że te segregatory będą lepsze:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50214428/
    mają odpowiednią szerokość i można przechowywać papiery w pionie, łatwiej je przeglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, bardzo słodka i romantyczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo wiosenna i delikatna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka. Delikatna i romantyczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ podoba mi się ta karteczka! Kolory, kwiatuszki, motylki, troszkę brokaciku - romantycznie i kobieco - tak jak lubię :) Ja swoje papierzycha trzymam w pudełkach, w których do mnie przywędrowały czyli takich jakby do pizzy, ale co raz mocniej zastanawiam się nad zakupem specjalnego regaliku na scrapowe papiery.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram