Wielkanoc 2013

Witam, oj ciężko mi było się zabrać za karteczki po tak długiej przerwie - ale coś trzeba było wysłać rodzinie :) Teraz już będę częściej z moimi wytworami i zacznę też regularnie zaglądać do Was :)

Przypominam o ostatniej szansie zapisania się do mojego Candy :) czas mija dzisiaj o północy.




Wykorzystane wykrojniki:
  • Marianne Design CR1241 - ażurowy owal
  • Marianne Design CR1242 - ażurowa ramka, etykietka
  • Taylored Expressions leafy branch - gałązka
Pozdrawiam, chanya13.

Komentarze

  1. Jak cudna! Super obrazeczek i piękne kwiatuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna,kolorowa wielkanocna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie sie tu cos dzieje,witam w kraju

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogłam się doczekać twojego powrotu z pracami na blogu,i nareszcie jest piękna świąteczna karteczka!
    Mam nadzieję że dobrze wypoczęłaś i będziesz nas raczyć swoimi z Tildami i najlepiej w fiolecie he he
    Pozdrawiam z zasypanego podhala

    OdpowiedzUsuń
  5. hm z radości zjadłam pracami,chyba muszę coś rzucić na ruszt hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. So nice Easter card Chanya ! Love the spring's colors, and the design is wonderful !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka! Bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna!! Świetnie skomponowana! Nie wpadłam na to, ze można ten obrazek wyciąć po ukosie ;)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, jest taka ciepła i wiosenna, bardzo fajnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa i taka wiosenna :) Podoba mi się ten papier w tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, iście wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka, pełna świątecznego klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna świąteczna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne! :) Lekkie, wiosenne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram