Jak opanować wykrojniki - tutorial

Witam, dzisiaj chciałam pokazać Wam w jaki sposób zapanowałam nad moimi wykrojnikami. Album jeszcze nieskończony ale może (mimo wszystko) Was zainspiruje.
Tani, szybki i prosty sposób na przechowywanie wykrojników.

Potrzebne:
  • mata magnetyczna 0,7 mm grubości , podklejona taśmą klejącą, rozmiar 50-60 cm (cena za arkusz 14,99)
  • karton biały - 380g
  • metalowe kółka ( u mnie na razie prowizorka - z kluczy, czekam na metalowe kółka do albumów)


Wykonanie:

  1. docinamy folie na rozmiar  20-25  cm, otrzymujemy 6 kartek, nic się nie marnuje
  2. zdejmujemy warstwę ochronną z folii i naklejamy na karton
  3. docinamy nożykiem do tapet
  4. folia magnetyczna jest usztywniona i wystarczająco gruba - więc kartki nie magnetyzują się ze sobą
  5. dziurki robimy za pomocą zwykłego biurowego dziurkacza
  6. spinamy metalowymi kółkami - gotowe.
W wolnej chwili zrobię okładkę, ozdobię białe strony i wymienię kółka jak już przyjdą :)
Jedyną wadą albumu jest jego waga - niestety folia magnetyczna jest ciężka.

P.S.
folię kupiłam na allegro

Pozdrawiam, chanya13

Komentarze

  1. No fajny pomysł, tylko w miarę przybywania wykrojników trzeba nabywać kolejną matę magnetyczną - ja myślałam o przechowywaniu we foliówkach lub koszulkach- ale u mnie na razie mieszkaja też w pudełkach..
    Widzę,że masz też wykrojnikowy wózeczek MD- naniszczyłam chyba3 kartki wizytówkowe zanim wycięłam 1 wózek- masz jakiś sposón na jego okiełzanie? Podkleiłam go też cienką pianką do wykrojników....: (

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram